Klachten

Zijn er om opgelost te worden

Heb je een klacht over je bestelling of over Ikzoekwinkelverlichting.nl? Dit vinden wij erg vervelend en we helpen je uiteraard graag om het op te lossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om klachten naar tevredenheid af te handelen.

Een klacht indienen

Je kunt je klacht richten aan info@ikzoekwinkelverlichting.nl. Wanneer wij je klacht hebben ontvangen krijg je van ons een bevestiging. We zullen je bovendien op de hoogte houden van de procedure.

Hoe behandelen we je klacht?

  • Je ontvangt binnen 14 dagen inhoudelijk bericht.
  • We onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • We nemen zo snel mogelijk contact met je op om samen tot een oplossing te komen.

Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Voor consumenten geldt dat zij, wanneer zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, via www.sgc.nl. Heb je een vraag over onze klachtenprocedure? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Liever per brief?

Ikzoekwinkelverlichting.nl
T.a.v. Klantenservice
Pelenerf 14
3861 PR Nijkerk
T | 033 – 2460331
E | info@ikzoekwinkelverlichting.nl